2008-11-09

jaaaoo

You have convinced me (jag är inte ens säker på att det där ordet finns??) , men iaf, den röda bilden äär finare å lite mer mysig. Men jag gillar den grå också just för att den skapar lite mer dyster stämning, såhär en söndag i november.. haha. Men gud, imorgon lovar jag att lägga upp bilder på mitt rum! Det är jättefint, jag har dammsugit, dammat, putsat fönster, satt upp en liten hylla, ramat in några nya bilder osv. Alltså det är rent! och lite mysfaktor. Men på torsdag ska jag förhoppningsvis till ikea å köpa bland annat en ny taklampa :)

idag har jag tränat och kollat på TV. Onsdag å söndag är bra TV-dagar ;p jag har köpt en grej till mig själv också som jag håller för mig själv, fast jag hade egentligen ingen anledning att unna mig själv det men ja ja. Sen var det ju fars dag idag också! köpte faktiskt choklad å ett kort =) vi hade jätteroligt vid middagen, ja, julle pappa å mamma satt vid bordet i en timme och hade det riktigt trevligt.. :) inte ofta det händer! haha.

åh vad jag borde lägga mig, hatar att vara trött i skolan.. plus att ja måste upp tidigt imorn för ja ska duscha xD nej jag får väl gå å fixa mig..... pusshej

oh dear, höll på att glömma! svara på min undersökning---->
VEM SA ALDRIG??? :p

1 kommentar:

Anonym sa...

men åh så trevligt! stackars mickael va inte med alltså? hehe va duktigt av dig å fixa rummet! måste kännas skönt. Det va inte jag!! (som sa aldrig) :$