2008-11-11

när varje andetag känns som det sista finns du där.

Ännu en dag håller på att lida mot sitt slut, fyfan vad allting bara rullar iväg. Idag hade jag skola och gjorde inte ett skit ;p sen har jag jobbat å det var lite halvt ansträngande men helt ok ^___^ det regnade som fan när vi gick hem från dagis, jätteroligt! Annars är det fan det enda jag har gjort idag.. ikväll blir det yoga el. plugg. eller kanske båda höhö. Har två prov på torsdag, matte och engelska! uscha ...

gah när ja vaknade i natt såg det ut som skywishes nacke var helt vriden och hon såg skitstel ut :O Alltså jag är så jävla cp men jag blev skiträdd å trodde att hon hade sprungit in i väggen (hon brukar göra de xD) å typ brytit nacken :( men sen gick ja fram till buren å såg att så var inte fallet som tur är. men usch ja måste ha drömt nåt läskigt :p

äh ja tror jag ska kolla på vänner <3>

1 kommentar:

Anonym sa...

man får seriöst ont i huvudet av yoga xD