2008-11-18

seg tisdag

imorse var jag helt seg å borta å mådde baaajs. Men sen hade vi photoshop på lektionen å det var kul. Har redan lärt mig lite ^^ men nu måste ja bara skaffa ps tiill min egen dator xD sen gick ja hem i snöslasket å om en timme ska ja jobba .. faaaaan orka gå 20 min till dagis å sen 15 med barnvagn i detta väder.. just nu är det uppehåll så hoppas att det håller i sig!

direkt efter åker ja på yogan å ska försöka sova tidigt ikväll , upp halv 7 imorn >< åhh jobbig vecka, längtar tills på fredag för då ska ja träffa Jocke å det var typ ett år sen om inte mer?! :D så de ser ja fram emot , på onsdag ska ja träffa Sofia som ja inte hller sett på länge :) fast kanske nån månad bara but still, ska oxå bli skoj. Så det har ja att se fram emot denna vecka, julle kommer hem på torsdag oxå ska bli lite skönt så hon oxå kan få lida av detta väder.

men men.. plugga lite matte nu kanske innan jag drar ... pusshej

1 kommentar:

Joakim sa...

Längtar också =)
Men kan ju vara kul om någon annan också är med? Vi kan ju bjuda med iaf så ser vi om de törs ;)

Dock ett frågetecken om vart vi ska vara... Hos dig? =)