2008-11-07

utbytt

förut kunde du säga hur mkt jag betydde för dig flera gånger i veckan.. du sa ofta att du älskade mig och undrade om vi skulle ses, och jag var likadan och ställde fan upp för dig. Sen utan anledning (som du har sagt iaf??) så är jag helt plötsligt ingenting längre.. jag fattar inte varför jag helt plötsligt inte duger åt dig? och nej, jag letar inte efter något jävla förlåt, jag tycker bara att det är synd, men jag har redan släppt det där egentligen, har insett att vi redan har glidit ifrån varandra, jag vara bara någon du ville ha medan du väntade på nåt bättre, right? Jag är inte längre viktig i ditt liv.

hursomhelst, idag har jag varit ledig och har varit barnvakt åt felicia, vilket jag ska vara nu ikväll oxå fram till 8 - halv 9 :p nu måste jag gå ner till konsum med henne och köpa chips :p fett jobbigt.

Inga kommentarer: