2008-11-28

bra torsdag

JAG HAR SÅNT JÄVLA FLYT! Det går verkligen bra för mig just nu, det har jag inte kunnat säga på flera år!

Igår hade jag redovisning och det gick riktigt bra, fick skitmkt beröm å det gjorde verkligen min dag! På kvällen var jag med på öppet hus i skolan och det gick också jättebra, det kom jättemånga och kollat på Barn & fritid, kändes som ja pratatde med 100 elever och föräldrar :p jag måste erkänna att jag är bra på att prata :p hahaha iaf nu ska jag sluta skryta, hoppas ingen tycker jag är cp, utan ser det som något positivt att jag kan säga så om mig själv ^^

Nu är det iaf helg, hade en timmes mattegenomgång direkt på morgonen, riktigt jobbigt. Sen skulle massa fler i klassen göra redovisningar så jag satt och lyssnade på dom och bedömde två stycken också som man skulle göra. Ganska svårt, jag vill inte bli lärare.

Nu är jag iallfall hemma, ska snart färga håret, håll tummarna! Det ska bli blondla slingor men vi får se vad som händer... spännande ;) Sedan ska jag åka in till stan med Mickis å Jocke! saknar er gaaalet mycket , så det ska bli riktigt kul! Ja´g har dock ingen koll på vad vi ska göra, Jocke kommer dra med oss till nåt jävla ståhej. Men innan det ska vi fika (om jag får bestämma vilket jag alltid får med min underbara (fett jobbiga!) tjat och övertalningsförmåga) så kommer vi landa på mcdonalds och äta en fet middag istället ;D

På lördag ska jag träffa Sofia och sedan blir det julbak med tjejorna! Söndag blire väl att ta det lugnt och jobba lite på uppsatsen innan jag mamma och julle åker till globen på kvällen på horse show, kul kul helg för mig alltså!

Inga kommentarer: