2008-11-26

can't stop the tears that ain't coming

Jag vill inte skryta men jag är så sjukt nöjd med min uppsats! Den är inte färdig men så långt jag har kommit :) Jag tycker fan att den är värd MVG men kommer säkert inte få det tyvärr..

Idag är jag faktiskt ledig (tror jag?) men jag var i skolan en timme mitt på dagen för att träffa lite människor och äta lunch. Jag har så jävla tråkigt, borde öva på mitt informationstal men jag orkar inte. ska kanske städa mitt rum..

Vid halv 5 ska jag ner till Åsa å ta hand om Felicia. Måste ta henne till murgrönan senaste 17.45 , direkt därifrån åker jag till träningen :) längtar! Har verkligen börjat älska att pressa kroppen så musklerna svider :p

ja-a, fan alltså orka ha tråkigt. Ska ta en cigg och sen städa rummet å se plugga lite. Gud vad rolig dag, verkligen! Fast ikväll är det bonde söker fru! åh nu blev jag lite gladare :) ha ha

2 kommentarer:

Joakim sa...

Självklart Tove!
Rooooligt att vi fortfarande konverserar via bloggarna ;)

Men du, jag kan inte skicka sms med min telefon :(

Anonym sa...

Julbak på lördag passar fint för mig, har fortfarande inga penar på mobilen så det är därför jag inte svarat ;) haha puss