2008-12-09

1 ½ vecka till avslutningen!!

Fan vad trött jag är!! ska sova snart men ja läste felicias blogg å ja vill också planera , xD
Onsdag: lång skoldag, filmmys med disa-gruppen :D Plugga massa matte på kvällen, core-träning
Torsdag: lucia på dagis på morronen, slutar kl 5, plugga på disan, yoga kl 19
Fredag: slutar egentligen tidigt men ska va kvar i skolan å plugga på disan, sen ska jag försöka hinna julklappar innan idolfinalen SOM JAG SKA SE!!!
Helgen: jag vet inte? :O träffa vänner, gå igenom alla skidgrejer ev handla some stuff

Måndag: Engelskaprov, ridning!
Tisdag: Jobba är nog det enda inplanerat
Onsdag: ledig från skolan men ska hämta felicia på dagis å barnvakta å sova över där också
Torsdag: ??
Fredag: AVSLUUTNING :D
Lördag: åker äääntligen till fjällen! längtar galet mkt!

Nu ska jag iallafall krypa ner bland alla mina kuddar å läsa <3>

Inga kommentarer: