2008-12-09

segt

´vaknade kl 2 i natt å kunde inte somna om. Låg å läste till tre-halv 4 , sen sov jag halvdåligt till klockan 6 å då var jag fett törstig så gick upp å drack loka, sen la jag mig igen men kunde inte somna såklart så läste till kvart över 7 då jag gick upp , börjar inte förrän 20 i 10. åhh.

Igår hoppade jag , det var kul men lite pinsamt för jag har inte hoppat på över 2 år eller nåt xD fort gick det iaf :D sen tog jag då min spruta å hon som tog den varnade mig inte ens, hon ba: hej SPLASH okej det lät inte splash fast kanske för mina celler .... när ja vakna i natt hade ja helt ont i armen, Jag e klen :p

igår pluggade ja inte nånting.. bajs på mig :p jag vill ha jullov nu! åka skidor .. hihi, ja ja.. har inte så mkt att skriva xD idag ska jag jobba, trögt

Inga kommentarer: