2008-12-06

twilight

Fredag; mkt soft dag i skolan, vi hade lektion med syv å man skulle bli medlem på en hemsida för att se vilket yrke man passar till. Jag passar ALLRA bäst till att vara cykelbud?!

Sen skulle ja jobba å efter det åkte ja till heron city :) såg twilight å den va sååå bra!! Sen åkte vi hem till hanna å hängde lite å sovade nåra timmar.

Jag åkte tidigt för ja tänkte att det skulle gå att åka kommunalt hem då för på salem.se stog det att trafiken slutade gå kl 16. sen ståre att bussar ersätter på sträckan tumba-södertälje, observera att bussarna inte stannar i rönninge! ?? kaos, men som tur var kunde min pappa komma å hämta mig i tumba.. sedan på vägen hem stod det MASSA motdemonstranter vid salem centrum å blockerade hela vägen så vi gick köra omväg, ORKA HA DEN HÄR GREJEN VARJE ÅR??? förstör för alla som bor här ju!

Men nu ere iaf skitmkt folk här för vi har nån slags fest fast ingen är full ännu å många har inte kommit heller så det e rätt trist. jag ska väl gå ner å dricka cider å småprata, :p

Inga kommentarer: