2008-12-15

understimulerad?

Jag har för mycket att göra på för mycket tid. Är ledig både imorn och idag och har massor att göra egentligen men det blir att jag inte gör något? fuuucked up :p
Men imorn ska jag gå upp och om jag hinner städa mitt rum, tvätta å städa hos skywishes, sen måste ja skriva en uppsats det kanske blir på onsdag? , har ett inlämningsarbete inte så mkt kvar så borde hinna imorn. har också två sidor matte att göra.. hm, sen ska ja luncha med Erica imorn å sen jobba , efter det ska jag till stan med Klara å se bio :)

Idag var jag hemma största delen av dagen, gick bara till skolan för att ha engelska prov (fick mvg :D) jag såg ut som en man, hade mjukisar, en skit stor guns n' roses t-shirt, inget smink typ å mössa xD men fick tillbaka uppsatsen nu också, mvg :D hihi, det går verkligen bra för mig i engelska måste ja erkänna.

Sen på eftermiddagen var jag å red, det var jättekul för vi hade vikarie å hon va inte så petig med allt så ja red runt å lattja å hade skoj :) sedan åt ja på max med viktor julle å elin tror ja hon hette ^^ yummie. åhh ja måste plugga :'( orkaaa, plus ja e fett röksugen tror ja spyr snart , you gotta do what you gotta do. bye bye

Inga kommentarer: