2008-12-13

lucia

Jag är sjuuuk :'( fan fan fan. Är helt galet förkyld och har feber. Mitt huvud värker som fan och det känns typ som jag har lock för öronen för allting e så svullet :'( jag har inte tid att vara sjuk för fan. Idag skulle jag köpa en ny vinterjacka vilket jag absolut inte pallar å ja måste plugga till engelskaprovet på måndag och skriva min disa uppsats.. kuuuuk

Igår var jag iaf i skolan å såg på luciatåg , typ ingen i min klass va där ?? men som tur var kom linda så jag satt med henne :p sen fikade vi i matsalen å det var äckligt. Sen hade vi kommunikation och då spelade vi upp våran teater, jag fick VG :D :D ¨nu har halva kursen gått så måste bara få vg på andra halvan också. ska jag nog klara ^^ första gången jag får vg på en karaktärskurs isf ;)

Efter skolan började min förkylning komma lite mer men jag ignorerade den å åkte till stan, mötte oskar på stationen =) köpte julklapp till mina föräldrar å till julle. köpte vantar till mig själv också =) jättefina.

när jag kom hem var jag heldäckad å kollade på idolfinalen helt själv, började gråta :p typ av trötthet? direkt efter idol gick jag å la mig, tidigast på hela veckan? xD men bra att kevin vann iaf :) fast jag tyckte vinnarlåten passade bättre för alice.

nu ska jag sluta skriva, :p

Inga kommentarer: