2008-12-18

hej svullo

Snart kommer mensen som en trevlig julklapp och jag känner mig som en ballong! gash
Nu har jag iallfall precis skickat in sista arbtet för terminen, känns jävligt bra.

Igår var jag ledig men var i tumba med Carro och Lotten å köpte en present till en i klassen som ska få barn :) Sen var jag barnvakt åt Axel å Felicia hela kvällen. Hämtade på skolan å dagis vilket var jobbigt för jag har inget jävla körkort. Sen var vi bara hemma å kollade på Bee movie, åt tortellini å lite så. Sen när dom hade lagt sig kollade jag på TV, sen ringde åsa å sa att hon skulle bli sen för hon hade så rolit :p så ja bestämde mig för att bädda ut soffan å sova över.

Idag började jag 8.00 , vi såg klart en film, Fred Claus :p ganska rolig faktiskt. Sen har jag haft teori på idrotten å fått massa jobbiga uppgifter till nästa termin. Sen har jag haft matte å grejer oxå. slutade 4 nånting. usch då. men imorn ere iaf avslutning åså :D skööönt.

Inga kommentarer: