2008-12-01

helgen

Har inte hunnit skriva i helgen. Det har nog aldrig hänt förut :p

I fredags kväll träffade jag Jocke å Mickis! Vi åkte in till stan och käkade vilket var jävligt gott (donken <3)>

Men bion var iallfall jättebra ^^ när ja kom till rönninge hade jag som vanligt ångest för att gå hem :p så jag drog till Becca där jag var ett tag. Det var väl trevligt, ^^ gick hem vid 2 iaf eller vad klockan kan ha varit.

När jag sovit 4 timmar så väcker Shywishes mig genom att springa runt som en dåre i buren, blev så jävla sur alltså riktigt förbannad för ja vaknade på fel sida liksom så ja slänge ut henne å la mig igen men då¨börja ja nästan gråta xD så ja gick upp å drack en kopp te å sen sov ja till 2-halv 3, skönt skönt.,

Hela lördagen la vi nya möbler i hallen å satte upp julsaker åså, superfint :) på kvällen vare julbak hos eva å det var såå mysigt! hinner inte lägga in bilder nu men ska göra det ikväll tror jag. När vi hade bakade färdigt tände vi massa ljus å kollade på mysteriet på greveholm :)

Söndag gick ja upp precis när idol-reprisen började å kollade på det :p tack gode gud att Johan åkte ut. Men nu börjar jag nästan tycka att Robin är bättre än Alice. Fast ändå roligt att ha en kille å en tjej i finalen men ja bryr mig inte vem som åker på fredag faktiskt. (då ja oxå kommer missa :/)

Efter det fixade jag mig och så å åkte till globen med mami å julle, vi shoppade lite å sen vare horse show för hela slanten ;) det var jättebra! Fast i början fick jag anstränga mig skiiitmkt för att inte börja gråta :p jag vet inte vfr.. började sakna Baldur helt jättemkt :( ..

Kom hem vid halv 12 eller vad det var å då kunde ja inte somna ! sjukt irriterande.. men fick ett par timmars sömn iaf innan det var dags för skola. Sista Disan hade vi på morronen, lite skönt att det e över, sen nästa onsdag ska våran grupp baka å kolla på film :) det ska bli myyys. Hade engelska oxå å ja va skitflummig :p haha. men nu måste ja rusa, ska åka å rida :) pusspuss

Inga kommentarer: