2008-12-11

ge mig 30 grader kallt och tomtar överallt

Jag sitter i köket och lyssnar på julmusik, får verkligen känsla ^^ men kan inte släppa min betygsångest ändå. Inte för att jag får betyg i någon kurs nu till jul men för alla arbeten som ska göras nu sista dagarna.

Idag började jag med att gå upp klockan 6! Skulle duscha och sen åka till dagis på luciatåg, mysmys. Sedan har jag haft skola och det var rätt kul :p På gympan hade vi stafett och Linda är helt chockad över hur lat å otränad vår klass är xD Vi hade sprungit i typ 3 minuter sen låg alla på golvet å ba: "aaa jag kan inte andas" " jag har blodsmak i munnen" "det ilar i halsen" Haha, underbart jag tycker fan om min klass ibland :p som igår när vi hade filmmys och vi kämpade för att nå in med fingrarna genom gallret till godiset, Zerina fick ut en tepåse xDDDD Men Jas lyckades få ut en kaka som vi delade på ^^

Jag är så jäävla trött idag, sov bara 4 timmar typ :( måste börja sammanställa resultatet från enkäten jag har gjort som ska in i min uppsats på nåt sätt. jag ska eventuellt på yogan idag har inte riktigt bestämt mig om jag orkar... imorn är det iallafall fredag med luciafirande, examination på draman, hjälp med uppsatsen och julhandling med eva :) :) pusspuss

Inga kommentarer: