2008-12-08

a total eclipse of the heart

Idag har jag haft ångest. över allt å inget. på engelskan kunde jag inte jobba så jag lyssnade på musik och fokuserade på att andas, en sekund i taget ;)

har lämnat in uppsatsen på fronter nu precis, jag e så sjuuukt nervös å ja fattar inte vfr den här uppsatsen e så viktigt för mig men jag tror ärligt ja kommer börjar gråta om ja inte får mvg på den :P

snart ska jag åka och rida, det behöver jag nog :p men efter det ska jag ta sista twinrixsprutan, palla den gjorde så ont förra gången :p åh fy all min ångest får inte plats i min kropp (sjukt nog) det kanske e därför ja har gått upp så mkt i vikt så allting ska få plats xD intressant...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller tummarna för din uppsats! jag vet hur de är när man har lagt ner hur mycket tid som helst på ett arbete och man vill verkligen ha de betyd som man själv tycker att man är värd kramar!