2008-12-10

tears don't fall they crash around me

Idag var jag i skolan till typ 18-tiden. Först var det nofa med nya gruppen och jag är nöjd med de flesta. Men jag stör mig så sjukt mycket på hur jävla omogna vissa människor kan vara. Ska man komma med en dålig inställning kan man lika gärna låta bli att komma för ingen, INGEN, gillar att vara med såna personer som bara klagar precis hela tiden

Sen på eftermiddagen var vi i cafeterian med disa-gruppen och det var såå mysigt tkr jag =) först bakade vi kladdkaka (eller vi & vi, några stycken) och typ gick runt där inne å busade ;) sen kollade vi på P.S I love you. Det var riktigt trevligt tkr jag,

Sen har jag varit på core-träning men jag la inte riktigt ner hela min själ i det, ville mest gå hem och gråta :p jag längtar till fjällen, jag ska njuta av att bara göra saker jag vill göra och inte det jag måste. jag ska umgås med familjen som jag älskar no matter what. Ni betyder mer och mer för varje dag och utan er hade jag inte tvekat en sekund, jag hade tagit mitt liv flera gånger om ifall det gick. Det är tack vare er som jag orkar stå på benen!

Nu ska jag skriva uppsats, JAG ORKAR INTE! idag hittade jag halsbandet jag fick av farmor & farfar när jag fyllde 10. Det var bara 8 års sen och då var dom relativt pigga och glada. Men när ja tänker hur fort det har gått så undrar jag hur länge hur länge till dom kommer leva... jag vet iallafall att fjärilen som är på halsbandet ska jag tatuera in ungefär en likadan på min skuldra när jag får råd.

Nu ska jag sluta prata strunt och tänka på sorgliga saker: idag snöade det :D

Inga kommentarer: