2008-12-14

på bättringsvägen

Idag var jag faktiskt i skärholmen tsm med min förkylning. Försökte hitta en klänning men asså det e fan cp. jag har liksom små tuttar å kan inte stänga en strl medium?? hur tänker dom egentligen ? så jag får väl gå med vanliga kläder på nyår :p eller en tråkig klänning

Idag fyller pappa år så vi ska tjocka oss, ^___^ sen måååste jag plugga engelska. fast det kan ja oxå göra imorn för ja börjar engelskan kl 14. innan de har jag bara kommunikation som jag inte kommer gå på för sofie ska gå igenom praktikuppgifterna å ja får ångest bara av att tänka på de :p

sen ere ridning, sista för terminen för min del för nästa måndag är jag i fjällen!! lääängtar ihjäl mig.

Måndag: prov, rida, träna
Tisdag: jobba
Onsdag: barnvakt hos åsa hela kvällen fr 15
torsdag: lång skoldag, packa
fredag: skolavslutning :) luncha å ta några bärs med emma å yami :) sen packa klart
lördag: åkeeeer :D

Inga kommentarer: