2008-12-16

mentally unstable

shit jag tror jag bryter ihop snart :p läste just praktik uppgifterna, började ärligt nästan gråta. Jag hatar verkligen praktiken, ska inte gå in på detaljer å hålla på men alltså NEJ jag vill inte. ångeeeest!!


Hursomhelst gick ja till skolan ida för att lämna ett prov å äta julbord. fan kröka jag igår ? jag e sådär äckligt bakistörstig >< sa =")">


shit ja måste gå å jobba snart, fett jobbigt men ja behöver pengarna. är så galet trött , tvingade i mig en red bull förut fast det e äckligt men vad fan hjälpte det , jag e nog immun mot koffein om vi intre pratar om större mängder (like 2 liter cola eller 5-6 koppar kaffe?) Jag å klara ska iaf spendera kvällen tsm, bio å middag , hoppas hon vill äta på sandys :p


äh fyfan asså , dags att hänga tvätt igen tror jag... koka kaffe också , ta en macka innan jag gittar till ungarna. kul jag har det. ikväll blire iaf lite trevlig tid.- Jag längtar fucking jävla skitmkt till på lördag asså, SNÖÖÖ, skidor, familjen, god mat :p pappa har lovat att vi ska gå till resturangen så jag får äta min favritmat (det blir ju bara en gång per år :p :() vet inte riktigt exakt vad det heter men det är fondue. Så man får massa tunna köttbitar som man doppar i en speciell gryta sen ere pommes å typ 6 olika skitgoda såser (a) aaaah , ja ja har inte tid att drömma nu, pussbajs


Inga kommentarer: