2008-12-19

JULLOV

Nu har jag äntligen jullov, fan vad skönt!
Vi började med att ha avslutning i salems kyrka sen åkte vi till skolan där fick vi oboy m. grädde å bulle, så gott ^^ Sen samlades vi lite i klassrummet å sa hejdå å sånt.

Efter gick jag, linda å felicia till kolgrillen å skulle äta pommes å dricka öl men dom fick inte servera alkohol innan 12 enligt lagen så det blev cola istället men det var trevligt det med ;) Sen kom ja hem å har börjat packat lite å städat skywishes bur. Usch känns nästan som jag ska lämna mitt barn för första gången :p är så rädd att hunden ska skrämma henne :( men men , ska ta en tripp med åsa sen å lämna henne, hämta carros skidor som hon ska låna å även köpa godis!

hallå ? asså ja ska åka fett tidigt imorn men ja vill gärna träffa nån/några ikväll endå :D nån som vill hitta på nåt?

btw, idag fick jag stependium på avslutningen!!! :O :D alltså egentligen cp, fick presentkort på akademibokhandeln men jag är ändå glad för själva grejen att jag fick det :) :)
"för enormt stor och positiv personlig utveckling som har lett till kraftigt förbättrade studieresultat. Du visar också på ett stort engagemang både socialt och kunskapsmässigt"
hihi :D

hursomhelst, nu ska ja inte skriva mer. pusshej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att få stipendium, det förtjänar du :) puss

Anonym sa...

jag säger grattis till stipendiumet ;) Även fast jag ogillar att sånt delas ut xD