2010-06-04

as we go on we'll remember, all the times we had together

Jag känner mig så sjukt lycklig! Men samtidigt känns det helt sorgligt. Vi satt och kollade på en massa bilder idag från alla tre år och vi har så jääkla mycket minnen tsm! Både utflykter, resor och massa roliga lektioner... <3

Idag har vi fortsatt med hemligheterna så kan inte skriva så mycket om vad vi gjort idag tyvärr. Men det har varit supermysigt iaf. Har också städat ur mitt skåp vilket gick jävligt snabbt, haha. Hade inte så mkt där inne, har typ inte använt mitt skåp någonting.

Nu är jag hemma och ska om ett par timmar åka till Huddinge på Hannas mottagning. Måste fixa en present också, så det får bli en sväng in på systemet på vägen, har inte tid att leta runt i en massa affärer :p Jag känner ingen där så kommer bara stanna någon timme och gratta henne åsådär. Sedan ska jag möta Josse å vet inte riktigt vad vi ska hitta på.. ta någon öl och snacka skulle jag tro.

Skriver kanske ikväll! puss

Inga kommentarer: