2010-06-05

lördag

Idag har jag inte gjort så mycket förutom en storhandling på bolaget. Hoppas att det inte är för lite. Vi tog ett flak öl, 14 cider, 4 boxar vin och 4 flaskor mousserande .. men tänker att många som kommer kör bil å så är det ju vanlig jobbdag efter så tanken är ju inte att man supa sig dyngrak :p förutom jag då såklart, haha nejdå jag ska väl hålla mig förhållandevis nykter är iaf planen.

Sedan har jag kollat slutet på Cast away. Så besviken, han borde dött. Eller nej de skulle hitta honom men han skulle vara så illa däran men sen så skulle han och Kelly gifta sig på sjukhuset och precis efter så dör han.... damn ja borde börja göra film :D

Om en liten stund kommer det hit någon från STS för att intervjua oss och se om vi blir godkända för att vara "host family" så det ska väl bli lite trevligt eller något. Vid fem ska jag möta Josse vid skönvik innan vi drar till Carro å grillar vid 7 :)

Inga kommentarer: