2010-06-16

she's a little manish

Idag har jag faktiskt nästan gjort något :D Julle kom in med Ebba vid halv 12 och hon gav mig en riktigt blöt puss (eller flera stycken) innan hon somnade under täcket med huvudet på min kudde, så jäävla underbar. Jag vet att jag inte skulle ha henne i sängen men jag skulle inte kunna ha henne på golvet pga att ja inte skulle kunna sova för att jag måste kolla så hon inte hittar något klädesplagg, biter på nån sladd osv. Plus att hon e så äckligt gullig.

Vid 2 eller vad klockan nu var mötte jag Carro på station och vi drog hem till henne. Vi satt ute i solen ett tag och hon lekte med lilla Ebbish. Sedan kom mamma å hämtade mig för skulle hem till julle jordnöt som fyller år idag. Vi grillade hamburgare vilket var sjuuukt gott å sedan åt vi tårta, chokladbotten med smörkräm och sen grädde å jordgubbar på toppen. Supergod var den! Vi drack även astin som var kvar från studenten :)

Sedan har jag och julle kollat på greys (säsongsavslutning :(((() å nu på vänner. Ska väl ta å lägga mig om en stund tänkte jag. Imorgon ska vi träffa hanna å sen eva. Vadfan va det ja skulle göra på fredag.. juste då kommer Janette å Akina hit hela dagen å de ska bli supermajsigt :) Puss å godnatt

Inga kommentarer: