2010-06-01

1000

1:a juni och mitt 1000:e inlägg! tehe. Imorse var jag hur seg som helst och låg och snoozade i evigheter. Mycket skönt. Mötte Erica på station för att köpa cola och chirre till filmen vi skulle se i skolan, Cast away. Vi hann inte se färdigt den så ni som sett den, var snälla och avslöja inte slutet. Inte för att vara elak eller så men jag hoppas att han dör.

mm.... fick precis reda på att min kusin och hennes mamma inte kan komma på min student. Ledsen på det :( Sen är det många som inte svarat heller trots att OSA var igår, fy fy! Folk är väl inte vana vid pappersinbjudningar, haha. Lätt hänt att skiten försvinner bland allt annat papperskraffs på kylskåpet.

Nu sitter jag iaf hemma och gäspar och väntar på att Julle ska komma hem så vi kan åka till kungens kurva och shoppa lite hundsaker :) Det enda jag ska köpa nu är egentligen en bädd och lite mer leksaker... ska köpa en fäll också att ha i köket men det får bli budget. Går nog in på rusta också där det finns fleecefiltar ^^ hihi. Sedan ska mamma hämta upp oss för vi ska till maxi och handla massa godsaker inför tisdagen! Bolaget hinns dock inte med idag så det får bli till helgen.

Pusspåer!

Inga kommentarer: