2010-06-29

valpkurs och kärt återseende

I Söndags grillade jag med Josse och Eva på hennes tomt vilket var riktigt trevligt :D vi grillade ett skiitgott kött, tror det hette grillkryddad gourmetmörad, välputsad fläskytterfilé av kotlett, haha.

På måndagen var jag, Ebba, Julle och Eva i möllebadet och solade lite. Jag och Julle köpte skitgoda chirre, pringels med dillsmak :D vid 3 gick vi hem för vid halv 6 skulle vi iväg på valpkurs! Eftersom det var första gången gjorde vi inte så mkt, vi gjorde kontaktövningar och lite inkallning, var jättekul och bra för Ebba som är rädd för hundar att hon får träffa lite folk i sin egen ålder ^^

Efter det åkte Ebba hem med Julle medan jag tog tåget till huddinge å hem till Jasmine :D Där va hon plus felicia, panchi, tobbe, martin å joel å sen lite annat folk som inte är från klassen. Var jättekoj att träffa dom! Vid 12 åkte jag in till stan med grabbarna och vi drog till nån krog i kungsträdgården som faktiskt var riktigt bra, massa sittplatser å supermysigt :)

Sedan åkte jag iaf tillbaka till Jasmine och slaggade där för pallade inte åka hem. Vaknade vid 9 idag, och åkte hem till Rönninge å min lilla bebi som var jätteglad att se mig :D ikväll ska jag nog bara va hemma... har dragit på mig nåt jävla virus. pusshejs

Inga kommentarer: