2010-06-14

valpliv

Nu har jag börjat social- och miljöträna Ebba för fullt. Idag har vi varit i skolan och dessutom träffat massa människor. Hon var hur duktig som helst och jättemodig. morrade bara en gång också, haha. Hon är ganska reserverad av sig och börjar morra eller skälla om man kommer mot henne för snabbt. Men om man är stilla å låter henne nosa först så är man slickobjekt efter ca 30 sek ;)

När vi kom hem var hon helt hyper men nu har hon äntligen somnat. Förhoppningsvis sover hon tills vi ska åka iväg till stallet vid 4 då det blir ännu mer nya intryck :)

Jag har ju ingenting att skriva i min blogg längre förutom om hur det går med Ebba. Men nu när vi ska börja röra oss mer utanför hemmet har jag förhoppningsvis lite annat att skriva om. Imorgon ska jag till psykologen vid 10-tiden så jag tänkte att Julle får följa med och passa Ebba medans så hon får åka tåg, hiss och befinna sig i en lite större stad en stund. Blir nog jättebra.

På onsdag har jag inget planerat så om någon vill ses eller så så är det bara att höra av sig. Picnic eller något kanske :) På torsdag ska jag fika med Eva. inte hela dagen då men det är det enda jag har inplanerat. Nu måste jag maila syon innan jag glömmer det. Pusshejs

1 kommentar:

Carro sa...

Hej , jag gör gärna nått på Onsdag :) är ledig ch uttråkad haha