2010-06-03

blind to the facts I've been wishing were lies

Lång dag har detta varit, har hållit igång hela dagen men det har nästan enbart varit skönt. Att slippa all dötid för det är då mina hjärnspöken älskar att vara aktiva (y) blaha. anyways, i skolan började jag med studiehandledartid å det var ju lite halvsegt. När vi ska gå till matsalen får vi en surprise då Linda dyker upp från ingenstans. Kul att se henne och äntligen fick vi träffa Noelia, herregud alltså, hon är ohälsosamt gullig ska jag säga er. Fick iaf en liten present av Linda som kommer användas flitigt! Tack igen!

Sedan hade jag tid hos Helene och fick även en present av henne, hihi. Vi har pratat ganska mycket om böcker osv då det är ett gemensamt intresse så jag fick en bok jag velat läsa skitlänge, hypnotisören. Någon som läst den? Ska tydligen vara jäkligt bra (och otäck, hehe). Sedan åkte jag och min älskade vän Felicia till tumba för att fixa lite hemlisar ;) mötte även upp Emma och det var en trevlig liten tripp :)

Tillbaka i skolan började vi måla vår t-shirtar som vi ska ha på flaket. Min är redan så jäävla snygg. Längtar tills imorgon så några fler kan klottra på den, hihi. Så kan ja lägga upp bild sen. Här kommer iaf lite andra bilder :)



Hehe sista bilden är lite random men det är Julle som rider Ashfield så nu får hon ta över henne :D Red henne skitofta när jag gick i hoppgruppen, siiiitsöt, hihi. Annars ere bilder från i onsdags å den första e på lakanet vi ska ha på flaket :D
Vid 15 hämtade jag tjejerna på dagis å det gick bra bortsett från ett "litet" vredesutbrott. Helt galet men till slut lyckades jag ta kontroll över det hela xD jag säger då det, mitt jobb är inte alltid lika härligt som jag framställer det ;) Men sedan gick allting bra :) De är så söta.
Väl hemma vid 1830 åkte jag och mamma iväg till ikea för att köpa glas. Tror ni inte alla vinglas är slut eller? Jo, självklart. Borde ha fattat själv att vi borde åkt tidigare :p Men köpte champagneglas iaf och sedan köpte jag två filtar till Ebba. Plus några till hemlisar ;) Nu är jag iaf äntligen hemma och inte det minsta trött. Upp klockan 8 imorgon! Jag undrar om Julle har kommit hem än, hon är å serverar på niornas bal.. ska nog kolla upp det. Godnatt på er!

1 kommentar:

Linda sa...

Åhh vilket fint plaket ni gjort. Ska bli sååå kul men också sorgligt att se våra "bebisar" ta studenten ;). Kul att träffa er idag. Vi ses på tisdag!
Kram kram