2010-06-21

även den starkaste får ta i när han skiter

Bloggen krånglar så bilderna fick komma i ett inlägg för sig. Men funkar ju det med ^^

Idag är det alltså måndag och jag är på ganska bra humör! Har klippt nästan alla Ebbas klor nu (fast bara ytterst lite)! But it came with a price. Har riv- och bitmärken överallt nu känns det som. Jag lät henne bita i mig för jag var ändå så förtvivlad att det var ganska skönt, haha. I början funkade det att proppa i henne korv men sedan blev hon så uppstressad att hon inte ville ha längre. Jag hoppas att hon itne kopplar ihop korv med kloklippning nu så jag inte kan träna med det :p hahah, tanken var ju liksom tvärtom ^^

Men men. Vi tog iaf en lång sovmorgon idag. Hon är så gullig. På kvällen och natten sover hon i sin egna lilla hörna som jag vill ha det men sen när hon vaknar på morgonen kommer hon och lägger sig med huvudet på min kudde och ligger å myser. hihi, hon låter så gulligt när hon sover :)

Igårkväll var klara här och vi skulle kolla på This is it. Men den var så tråkig så vi stängde av och kollade på Tzatsiki, morsan och polisen istället. hahah den e såå rolig :D Ikväll ska jag nog se tvåan med Julle. Får se om Klara också vill se den :D Nu ska jag väl fräscha till mig lite för jag ska rida om ett tag.
Puss å kram!

Inga kommentarer: