2010-06-02

onsdag

Detta var nog den bästa onsdagen på flera månader. Jag orkar inte skriva något långt inlägg men har haft en superdag med klassen iaf. Vi har skrivit tal, målat lakan, fixat indiankläder, fotat och bara umgåtts i det otroligt fina vädret! Efter timmar av hårt (men desto roligare!) slit mötte jag upp Klara och vi tog en fika nere på kaffestugan innan vi gick hem till mig och kollade på en film, The Omen, ganska så bra faktiskt :) hoppas på en tvåa, hehehe. Sedan lagade vi tacos och efter det planerade vi min student å lite sådär innan det var dags för Grey's! Tycker faktiskt Arizona borde ändra sig angående det där med barn. SÅ omoget! Hoppas att Callie går vidare och hittar ngn bättre!

Nu ska jag försöka sova. Tror inte jag kommer lyckas dock. Godnatt.

Inga kommentarer: