2010-06-23

mitt liv fortsätter

att kretsa kring min lilla bebis. Men hon har vuxit till sig ordentligt och är vaken lite mer så vi är ute på allt fler äventyr och på måndag börjar vi valpkurs! :) Idag har det varit - och lär fortsätta på samma sätt - en hemmadag. Massa TV-tittande och sedan satt jag och läste i solen. Kan inte läsa denna bok på kvällen längre för den börjar blir lite otäck, utan ett ord heter den. Någon som läst? Handlar om en 14åring vars familj försvinner spårlöst, och 25 år senare tas fallet upp igen när märkliga ledtrådar kommer fram. Spooky :o men den är spännande!

Med all denna tid hemma har jag kommit fram till en sak: människor är i allmänhet väldigt jobbiga. Sådetså. Jag har min familj och mina närmaste vänner men resten ger jag nu upp att försöka ha kvar. Är trött på att vara den som hela tiden ska hålla vänskapen vid liv och därmed bli tagen för givet. Jag älskar mina underbara vänner mer än allt annat och jag vet att jag kommer ha er kvar oavsett vad <3

I måndags var sista ridningen den här terminen och det gick lite halvbra. Red Uvarone och han är fan inte lätt (varken att rida eller kroppsmassan, hö hö). Men det var skojsigt. Som vanligt tyckte alla att Ebbalicious var supergullig, såklart. Min lilla bebis! Igår var vi hos Eva och bakade pizza och det tyckte hon var roligt för hon fick käka lite skinka, hihi.

Nu ska jag väl ut å rasta henne igen å sedan fortsätta läsa min bok. PUSSS

Inga kommentarer: