2009-08-21

better on the other side

haha har inte skrivit på ett tag ser jag :p det var nice i onsdags, det var två andra från klassen där också som jag inte träffat på 1½ år typ? kul kul ^^ dock blev det ju inte tidigt som planerat, hemma sov hos mig och vi somnade väl vid halv 4 kanske :p upp vid 8! usch inte ok. Men haha vi sitter på bussen å så får jag sms från sofia som ba: e du på nattbussen?? jag kollar runt som en jävla dork helt länge innan jag ser henne haha, kul överraskning, vi diskuterade en sak om en kompis och nu har jag tänkt på det mycket sen dess å mår fan dåligt över det att jag inte vet vad jag ska göra eller någonting, har försökt med allt men jag pallar inte mer alltså! okej ingen fattar vad jag babblar om så jag skit i det :p

Sen hade vi ju iaf utbildning igår å idag och det är väldigt lärorikt men jobbigt. Igår så fikade jag med josse å lollo precis efter å när ja kom hem vid halv 6 eller så så deckade jag på soffan xD idag är det iaf fredag så ja ska käka middag hemma så och sen ska jag ner till pizzan å ta en bärs eller så, hoppas ja inte blir medtvingad in till stan, då måste ja stå på mig denna gången haha :p

well well, vet inte om jag har missat ngt väsentligt (inte så troligt att jag ens har ngt väsentligt att skriva..) men ska gå ner nu, puss!

Inga kommentarer: