2009-08-16

lär dig parkera FUCKASS!

Sista söndagen innan skolan börjar, spännande. or not. Idag gick jag upp redan klockan 10 faktiskt, jag börjar bättra mig ;) åkte till ikea med mamma och julle bara för att ha något att göra, jag köpte ingenting = ingen motivation till att städa. Fast det är iofs inte så jättestökigt, kanske ska göra en kraftansträngning om en stund. Skulle vara skönt att få det fint även om det kommer bli lika stökigt igen inom några dagar. Jag har seriösa problem alltså, KAN inte hålla det välstädat, helt allvarligt det går inte :p Tänkte läsa lite i min manual till kameran också, haha jag uppskattar den väldigt mkt mera nu xD

Annars har jag inga direkta planer för dagen eller kvällen. Är väldigt trött och seg men skulle ändå vara roligt att träffa någon.. skulle eventuellt träffa Josse idag men jag vet fortfarande inte hur det blir med det. Beror på hur länge hennes besök hos släkt varar. Hoppas vi hinner ses för det var väldigt längesen faktiskt :)

Well, well. Har inte så mkt att tillägga... säg hej :D

Inga kommentarer: