2009-08-28

free fallin

Jag e verkligen peppad för ikväll, ska bli så skojsigt :) wish I had more money but life's a bitch, har ett par hundra iallefall!
Today I've spent a lot of time in school with Emma my slut. haha vi gick till Odds arbetsrum och bad om en förklaring om hur han ser ut, besvikelsen över att vi inte fick någon blev ännu större då han inte ens hade en bild på sig själv på skrivbordet... inte okej :(

Vi fick även gratis mackor av cafeet, och tove hade många fina rapar på G som ekade fint i k-husets korridorer. Nu tog faktiskt låten jag lyssnar på slut och jag hade lovat mig själv att duscha när den var det för annars kommer jag verkligen inte hinna! Måste fan duscha snabbt t.om. såhär går det när man kollar på tyra banks dagarna i ändå, I think I have a little bit of a crush on her, hon e rätt grym :D well well, ha en trevlig kväll för det ska jag! PUSS

Inga kommentarer: