2009-08-25

liiinda hon bara kladdar (8)

Nu e knytte sluut, rättså skönt :) så imorn blir det skola och jobba gärnet med projektplanen och tralala. Jag har inte så mkt att skriva, gick upp lite försent idag men ändå hann jag gå till konsum innan skogen och köpa risifrutti, bröd, bullar och cola , yum!

Igår skrev jag ju att jag skulle slappa idag fast nu ser det ut som så att jag och Emma ska in till stan och ta en bärs :p dock är jag fett trött men får se hur jag känner om en liten stund och om hon e pepp åså :) imorn ska det regna och jag ska hämta barnen.. inte stabilt :/ hoppas det hinner gå över framåt eftermiddagen, annars får ja väl bara lägga torra kläder i väskan, barnen har ju regnkläder på dagis så det e ju lurre för dom ..

aa whatevaaah jag har inget att skriva , helt tomt i huvudet. PUSS

Inga kommentarer: