2009-08-18

k i n a

Hej! Gissa vad jag lyckades med idag? att anmäla mig till elevrådet, offrade mig för klassen and they owe me big now! alla utom Felicia förstås för hon offrade sig också. Vi kan alltid använda den ursäkten ifall vi inte orkar göra något.. "men vi offrade oss faktiskt att vara med i elevrådet! " haha.

Men det var kul att komma till skolan och träffa alla (inte alla) igen :) fick en del chockerande nyheter också ;p både bra och dåliga. Hade väldigt mkt dötid men gjorde inte så mkt nu i början eftersom det var kul att bara sitta å hänga :) men vi i kinagruppen (haha) hade lite planering, vi kommer troligtvis att göra en dokumentärfilm.. sen hade jag även lite utvecklingssamtal eller vad man ska kalla det.

pappa kom hem tidigt idag på jättebra humör av någon anledning, vilket passade mig utmärkt eftersom jag behöver 650 spänn till en utbildning jag ska gå tors-tis :p tänkte inte gå den men det är tydligen en jättebra merit när man söker jobb så ja tog det iaf, plus att man får gratis kaffe å te och sånt. great.

Min bror ska fjällvandra snart så jag ska gå ner och hjälpa honom med packningen nu... pusshejs!

2 kommentarer:

felicia sa...

hello little chinease.
i want it groteskt.
hahah

men bajs på dig stavningslisa ;D

Rebecca sa...

Grattis Dan och Tahani i min klass har anmält sig som ordförande i elevrådet :P haha stackars dej