2009-08-31

ta det lugnt fan

idag gick jag hem innan vi slutade pga att vissa är verkligen jävla pussies! när jag för typ 5-6 gången hör "gå heem, hjääälp" och folk typ drar sig bakåt så fråga ja sofie om jag fick gå hem å göra frågorna hemma å hon blev väl också lättad I guess. Det är influensan , inte HIV! jag hade typ hosta!! usch kommer nog inte till skolan imorgon, känner mig inte direkt välkommen... jag kanske överreagerar men jag blir så jävla irriterad!

Annars har väl dagen varit ok, fick sjukt knäpp mat, fiskgratäng med tacosmak?? Allvarligt? vi har inte fått god mat en enda gång sedan vi började :p kul kul.. idag ska jag åka och rida sen ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, se en film eller ngt :)

1 kommentar:

felicia sa...

Alltså är du sur eller?
det känns verkligen så!
Jag är rädd, so what? jag vill inte ha svininfluensan. det är inte bara jag som är rädd, och varför har du attityden när du säger att du itne ska komma till skolan så jag ska inte oroa mig? :S
du kanske är rädd för något? fobi eller vad som helst, jag kan inte göra något åt att jag är rädd för att bli sjuk!