2009-08-30

I don't give a shit

Söndagsångest så det räcker och blir över, skulle vara skönt med en kvällspromenad men jag orkar inte resa mitt feta arsle ur stolen och ta mig ut i mörket och kylan, känns som att sommaren nu är officialy over...
Igårkväll hade jag en jättetrevlig kväll men jag insåg med stor förfäran att jag inte gillar kräftor längre? What is up with that? Jag har alltid gillat kräftor. Jag tror att jag helt plötsligt insåg hur äckligt det är egentligen. Jag ska sluta klaga på att de äter orm och grejer i andra länder, kräftor är väl fan minst 10 gånger äckligare, jag menar, bara det att dom lever i sunkigt sötvatten? UÄH!

Idag har jag varit ute i gnestatrakterna och gått lite på sörmlandsleden med the whole big family, vi grillade även korv och hade det trevlans. Lagom jobbig utflykt sådär :) på vägen hem hade pappa lovat att vi skulle köpa män som hatar kvinnor men den var slutsåld typ ÖVERALLT! helt galet.. så jag kollade på twilight istället för typ 6:e gången eller ngt, haha inte okej :p

Nu lyssnar jag på "ber en bön" med ken ring, älskar den låten verkligen.. börjar nästan gråta när jag lyssnar på refrängen, haha ... well well, jag måste kolla hur mitt schema ser ut imorn, noll koll kokosboll :p puss!

Inga kommentarer: