2009-08-26

I don't know his real name but I call him Mozarella! :D

Sitter och kollar på vänner efter en lång dag :p
Igårkväll var jag på nivå 22 med emma as usual. Vi träffade folk och körde armbrytning och jag har aldrig, haha :p hade dock väldigt mkt i huvudet och var trött så kände mig lite tråkig men hade ändå kul och upptäckte idag att jag söp bort alla pengar :s men jag jobbade idag så skaffade lite nya inför fredag :)

Idag var jag först i skolan och jobbade med projektet, sedan gick jag runt till alla lärare och fick veta det jag missat medan ja var på knytte. sedan satt jag och läste en bok vi ska läsa i psykosocialt arbete, Kirre heter den, skithemsk historia alltså :( började nästan gråta förut när ja läste den. anw, efter skola gick jag till dagis och så, helt okej för regnet hade slutat som tur var :) så vi målade (eller okej jag målade, de dansade till madickensången) sedan åt vi makaroner å köttbullar. trevlans, ibland är det rätt skönt att umgås med enbart barn, man behöver inte direkt visa sig smart :p jag får massa beröm för att jag kan hålla mig innanför linjerna i målarboken ;) haha sen får man dessutom en ganska simpel livssyn xD

När jag kom hem så duschade ja å lite så sedan åt vi tårta å drack champagne för pappa tog mc-kort idag :p haha grattis till han! nu sitter jag här iaf å kollar på vänner, imorn ska jag ha lektionert för första gången sedan jag började. psykologi 8 på morronen, ser nästan fram emot det, har alltid velat läsa den kursen :) hoppas den lever upp till mina förväntningar.

men men, jag har väl inte så mkt mer att skriva.. plan för resten av veckan
torsdag: skola 8-15.30, träffa hanna, plugga samhälle
fredag: skola, krogen
lördag: recover, jobba
söndag: familjedag haha :p ska typ på grillutflykt m. extra stora familjen xD

puss godnatt!

3 kommentarer:

Carro sa...

haha så din pappa planerar att bli en MC- gubbe på hoj xD

Lollo sa...

så din pappa har ålders nojja? :P

Tove sa...

ingenting han planerar men det lär väl bli så ;p

nja jag tror inte det, han är ju inte i den åldern men han har vänner med MC så de har typ pushat honom xD han kanske får ålderskris vid 50 och skaffar HD, haha, då kommer jag skratta gott :)