2009-08-24

Even when you laugh, I can see it in your eyes, deep inside you wanna cry.

Känner mig helt otillräcklig, hjälplös och ångestfylld. F U C K Y O U!

Sen jag skrev sist har jag iaf varit i södertälje med Carro & Eva, åt en god lunch på donken innehållande cheeseburgare, pommes med garlic dipsås, cola och sen en mcflurry på det ;) härliga tider, fettet flödar! Efter s-tälje gick jag och eva hem till mig och kollade på vänner, sedan sms:ade josse så hon kom också och vi tre bakade rulltårta :D jättemyspys.

Idag var det kurs igen så det var bara ryggsäck på och MOT SKOGEN! Men det var ganska trevligt, och det är roligt att jag och emma har varandra :p dock fick jag reda på idag att jag ska jobba på fredag.. jag kan säga nej om jag vill men behöver verkligen pengar, ska tänka på saken, skulle vara kul att gå ut också... well well, imorgon har jag iaf inget planerat efter skogen så det ska bli riktigt skönt att bara vara hemma och slappa , enda dagen denna vecka. Jag måste ringa kinagänget också och höra hur vi ska göra med projektet på onsdag. Usch jag mår verkligen dååååligt. Ska ta en cigg och dämpa min ångest :p puss!

Inga kommentarer: