2009-08-17

you should know that he is a dead man

Idag är jag så otroligt seg och trött. Troligtvis pga två orsaker: jag kunde inte somna igår kväll, jag har inte gjort något alls idag mer än att äta frukost och kollat på vänner. Det var dock roligt, såg avsnittet när Chandler blir fantastically, over-the-top, wanna-slit-my-own-throat-in-love-with Cathy, Joeys flickvän :p Joey blir skitlack och tvingar honom att sitta i en låda i flera timmar och tänka ^^ haha.

I eftermiddag ska jag iaf åka å rida vilket ska bli roligt. Ikväll skulle jag träffa Becca men vi har inte hörts så jag vet inte hur det blir med det? får kontakta henne senare :p Sen imorgon börjar skolan och då ska jag träffa Emma och alla :D Först någon jobbig samling i aulan sen typ göra ngt med klassen, sen vid 1 ska kina-gänget träffas, vet dock ej vad vi ska göra men jag skulle gissa på att vi ska prata om resan :D eller egntligen projektarbetet, trååk, man tänker inte på att det är en liten (stor) detalj med detta äventyr. Sen har tydligen massa lärare bokat oss till att göra redovisningar i massa klasser när vi kommer hem :o inte okej! enda positiva är väl att vi hinner öva väldigt mkt till projektredovisningen, men då har ju alla redan sett skiten :p haha.

Usch jag tror jag ska gå å göra mig lite lunch, eller aa, en dubbelmacka och en kopp kaffe och en cigg. trevlans, åh kan inte klockan bara bli halv 4 så jag kan åka till stallet och därmed ha ngt att göra, är så tröööött :p kommer fan se ut som en rövknullad apa med tepåsar under ögonen första dagen i skolan, iaf om jag ska träffa becca ikväll, känns som att det kan bli sent ;p

I'm the itch on your back, on the spot that you can't reach!

Inga kommentarer: