2009-08-12

who's that bimbo

Inatt har jag sovit helt gudomligt bra. Bättre än på flera månader, helt underbart! La mig vid 11-halv 12 tror jag, läste ett kapitel och sen somnade jag typ direkt när jag la ifrån mig boken.
Till frukost åt jag mjukt bröd med ost och gruka & även lite corn flakes med mjölk, bra start på dagen! Medan jag åt kollade jag på TV där nere för vi har ÄNTLIGEN fått tillbaka en fungerande box. Den har krånglat hur mkt som helst och första gången vi fick tillbaka den så funkade den fortfarande inte... som om dom inte kollar att den funkar innan dom skickar tillbaka den? stört.

Idag ska jag ta en sväng till södertälje, Åsa skulle nämligen dit och träffa en gammal kompis så jag får skjuts både dit och hemma. Ska kolla kontot och se om jag har råd att köpa väskan redan idag. Men almanacka blir det iaf ^^ Annars har jag inga direkta planer för dagen, ska försöka palla lägga in bilderna från sarek i datan också. Kommer upp på bloggen när jag har gjort det :) PUSS

Inga kommentarer: