2009-08-13

sommarlovsdag

Idag har nog varit en typisk dag på sommarlovet. Haft lagom tråkigt, halvdant väder osv. Var och badade ngn timme på eftermiddagen med becca och jalle. Det är dagens stora händelse. Annars har jag faktiskt lagat TVÅ måltider idag :) har även bakat! Det är så kul att komma hem från fjällen för man uppskattar t.om. att diska. Vadå jobbigt liksom? Det finns t.o.m. varmvatten och diskmedel! WOW, haha. Till lunch gjorde jag iaf scrumbled eggs, bacon och sallad. Det var till mig och julle och jag la upp jättefint, orkade dock inte fota för jag hade lagt ifrån mig luren på övervåningen. Sen bakade vi havrebollar som blev gudomligt goda ^^ sen lagade jag middag till hela familjen, pasta med köttfärssås. Blev också bra, höhö.

Nu sitter jag och lyssnar på melissa horn, det var ett tag sen faktiskt. funderar på om jag ska orka resa mitt feta arsle ur stolen och gå ut på balkongen och ta en cigg... senare tror jag att jag ska se film med Jalle, men det får bli senare så han kan pallra sig hit annars måste jag gå ner till honom eftersom min familj har ockuperat sofforna där nere. Nej jag vet inte riktigt vad jag mer ska skriva faktiskt. Planerna för morgondagen är obefintliga. Gud vad jag älskar att sitta hemma och tråka och brottas med dåliga tankar och ångest, verkligen toppen!

IMPORTANT:
Min systemkamera är spårlöst försvunnen, antingen är den snodd eller så har jag glömt den någonstans. Det sjuka är att jag är 99% säker på att jag inte har tagit den utanför huset sedan jag såg den senast. Men är det NÅGON som minns att jag haft den senaste månaden? på någon fest eller så? Jag antar att ingen minns sådana saker men man vet aldrig... mår så dåligt över att den är borta. Några tusenlappar rakt ner i sjön. har ju inte ens haft den i ett år! Vill även ta med den till kina.. .fan fan fan :/

finns ingenting att göra, jag har sovit hela dagen
för mkt tid att tänka på allt jag ser hos dig
jag vet att det går över...

Inga kommentarer: