2009-10-08

alone with my loneliness

Jag hade inte pluggat tillräckligt mycket, provet gick inte tillräckligt bra. Jag tror jag vill för mycket... förutom det har dagen varit ganska bra. Sov uruselt inatt dock, somnade vid halv 2, vaknade två timmar senare och låg å vred mig tills klockan halv 7 då jag gick upp för jag pallade inte ligga i sängen längre. Jag hann iaf äta frukost vilket jag typ aldrig hinner när det är skola.

Idag blev jag även medveten om att jag har en del stora inlämningar på gång .. 2 st i svenska, en i religion och en i psykosocial arb. och då har jag med all säkerhet glömt något. baajs. På lördag är det bara två veckor kvar! :o då ska jag åka å handla med papi och köpa en ny resväska. Först tänkte jag inte det men pappa sa att vi ändå behöver en ny så :) ska även köpa massa handsprit och diarretabletter, alvedon, nässpray, å kanske om ja hittar någon mer rolig medicin :p höhö. Jag har så jävla mkt resfeber, kommer verkligen sakna min familj och bara hem allmänt. 3 veckor på andra sidan jorden, våra mobiler funkar inte och tillgången till internet är begränsad! Jeez... men jag ser det som en utmaning :D ska ju bli jäkligt roligt också, inte bara jobbigt ;)

ja ja.. nu vet jag dock inte riktigt vad jag ska hitta på, Inlåst börjar en timme, vilket jag verkligen rekommenderar att se! :) imorgon fyller min mamma år... det hade jag glömt bort så har redan lovat bort mig :s det får jag nog se till att lösa snarast,, puss!

1 kommentar:

Lollo sa...

Tänk på att det kommer vara så jädrans mycket nya intryck så du kommer inte hinna tänka så mycket på allt här hemma. Ni kommer säkert hålla igång hela dagen så du kommer vara trött också.Oroa dig inte det kommer bli apkul! <3