2009-10-01

idiot

Jag blir förbannad så fort jag tänker på dig. Det som gör mig mest förbannad är att vilka åtgärder man än vidtar så förändras du inte! Jag blir så sjukt frustrerad för FÅ människor beter sig som dig, det är fan inte normalt eller okej någonstans. USCH.

Annars idag har vi haft massa lektioner som har varit helt ok om jag får säga det själv.. Hela dagen har jag å carro smygpratat om en grej och efter skolan så fixade vi det så nu ere klart :D kan dock inte skriva vad för det ska bli en överraskning, hihi, längtar skitmkt iaf :) Sedan fikade jag med Klara någon timme efter skolan innan jag gick hem och när ja sitter där så ser ja Malin gå förbi med mannen och barnvagnen å hela köret :) Var jättekul att se henne och hennes lilla bebis som var supersöt! hihi

Nu ska jag snart dra iväg å träna lite aerobics och core! Längtar tills imorgon för då är det freeedag :) puss

Inga kommentarer: