2009-10-05

Måndag 23.21

Jag kan meddela att idag har jag varit duktig! Direkt (nästan) när jag gick upp på morgonen så började jag plocka ur och in disk i diskmaskinen, torka av köksbänken och ställa undan grejer i skåpena, dammsuga å lite så, sedan gick jag till hallen å ställde alla skor på hyllan och hängde upp alla jackor åså, sedan la jag in lite väskor i "förrådet" som egentligen är ett gästrum men används som förvaring av massa prylar. Å jag sorterade även mina egna grejer åsådär, sedan dammsög jag köket, hallen och typ halva vardagsrummet. När ja var klar med det så såg ja att mamma hade köpt fönsterputs eller ngt så ja började tvätta fönstrena i köket å hallen å även dörren till altanen å sedan torkade jag av spegeln å glasskivan i stora badrummet. Dessutom slängde jag in en hög med tvätt till mig själv också! Kändes riktigt bra sen :)

Vid 12 eller ngt kom Lollo hit så då avbröt jag städandet och umgicks med henne, vi kollade mest på två snackade å litesådär.. trevligt :) Sedan skulle jag åka å rida med julle men såklart ska tågen fucka sig så vi kom aldrig längre än till södra där de skulle gå ersättningsbuss till södertälje c men den va fett seg så vi skulle ändå ha kommit försent så vi drog hem till rönninge igen. Satte på oss fiket en stund å sedan gick vi hem. Jag gjorde hälsoläxan, åt middag och drog sedan till träningen

Det var riktigt skoj men jag blev verkligen helt slutkörd, mådde illa och var svimfärdig, kunde knappt vara med på styrketräningen men jag var med på hela aerobicsen iaf :) När ja kom hem började jag direkt kolla på hemmafruarna som verkar vara slut eller ngt? :o jag förstod inte riktigt... men det var lika skoj som vanligt iaf. Nu sitter jag här och ska väl gå å lägga mig snart tänkte jag , ska bara kolla lite på tv först.. Puss!

Inga kommentarer: