2009-10-06

tisdag 13.50

Hade två lektioner idag, försov mig till den första och på den andra skulle vi jobba med ett grupparbete men min grupp var inte där så den här skoldagen var ju inte helt nödvändig. Dock har det varit en hel del krångel med kryssningen så idag bestämde jag mig för att inte följa med. Dels för att jag bryter mot mina egna principer när jag festar istället för att gå till skolan och dels för att det inte kändes lika roligt längre. Nu sparar jag mina pengar till kina istället (18 dagar kvar!!!!) ..

Nu sitter jag hemma och om ca en timme ska jag jobba. Känns rätt jobbigt men pengar pengar ^^ efter jobbet ska jag träna , vilket jag längtar till. denna gång ska jag INTE käka precis innan. så ovärt.. nu ere reklam för Grey's anatomy på TV, längtar tills imorgon då det kommer, haha :p jag har så lätt att bli besatt av tv-program. Om inte vi hade haft en sån där box som man kan spela in program så hade jag typ isolerat mig och planerat mitt liv med tv-tablån som utgångspunkt. Inte okej...

Nu måste jag sätta på kaffe och sedan ta en cigg. Chilla lite innan timmarna med barnen för då finns det ingen tid för ro... puss

Inga kommentarer: