2009-10-07

Am I living it right?

Ledig idag!
Jag hade ställt klockan på 9 för att komma upp imorse och hinna städa och plugga och allt det där tråkiga som man måste ägna sina lediga dagar åt. Självklart kom jag inte upp ur sängen och inte förrän vid 12-halv 1 började jag med städningen. Nu, 4 timmar senare är dock rummet skinande rent med avdammade ytor, skurat golv, alla kläder i tvättstugan och nya lakan :) Känns bra. Dock har jag inte kommit igång med pluggandet ännu... psykologiprov imorgon! Igår gick jag igenom hela kapitel ett och skrev ner beskrivningar på alla begrepp i hela kapitlet, så jag tror det där sitter nu. Nu är det bara 2 kapitel kvar och det är alltså dom jag borde sitta och göra nu...

Annars har jag planerat att träna idag och detta är ett måste! Jag hoppade över träningen igår med världens lamaste ursäkt: jag har inget sällskap hem... den officiella ursäkten var dock att jag var tvungen att plugga, det var ju sant men jag hade likväl kunnat göra det efter och skippat Scrubs ;) men men, ibland ska man väl få lata sig också. Nu ska jag gå ner till psykologiböckerna...

2 kommentarer:

felicia sa...

Jo det är skit bra :)
har verkligen resfeber nu alltså haha!

Puss

Carro sa...

Du kommer klara psykologi provet , bara du har koll på alla begrepp så är dte lugnt ,det vill säga om Malin har samma prov som hon har haft de 2 åren tidigare :P Lycka till :D