2009-10-10

It was good but I ate way too much.... oh pizza!

Idag har varit en lång dag på det sättet att det känns som morgonens frukost intogs igår... hm. I skolan var det helt ok. Hade bara två lektioner, sen var jag och fikade med emma zerina och yami ett par timmar. efter det gick jag till sofia och umgicks med henne en stund innan jag gick hem och hade allmänt tråkigt. sedan hade vi middag för mami som fyller år idag och vid 21 drog jag hem till eva.

Jag pratade med K och vi har rett ut saker nu så det e lugnt. känns så jävla skönt. hos eva bakade vi bullar å drack vin å det var trevligt, fast varje gång jag dricker vin så ångrar jag mig efteråt, tål verkligen inte mer än 1-2 glas! Det verkar som att min helg kommer bli skitbra! imorg ska jag åka å handla med mamma å julle, sedan middag och bio med hanna <3 på söndag ska jag ta en bärs med mickis och jocke vilket jag längtar till skitmkt :D :D

Nu ska jag se klart vänner dvd-n jag satt på och sen ska jag faktiskt gå å lägga mig . Har druckit 4 stora glas vatten så det bör räcka. Puss å godnatt

Inga kommentarer: