2009-10-02

never gonna give in, never gonna give it up, no

Kära blogg!
Idag gick jag upp 20 minuter innan jag började, har verkligen svårt att komma upp på morgonen. Men tro det eller ej, jag kom bara en minut sent! Och då ska man veta att jag vanligtvis är extremt långsam på morgonen. Hade samhälle iaf och vi har äntligen släppt det där med terrorism för att börja med media! Känns mycket intressantare och på ett sätt lättare för där har man mer kunskap och intresse och kan därmed lättare reflektera och analysera. hehe tönt :D

På religionen ska vi göra ett grupparbete som jag inte riktigt förstår.. får försöka ta reda på det på tisdag. Vi slutade vid 12 och då var jag på fiket (tredje dagen i rad... :p) med emma, zerina å yami. Var trevlans. Nu är jag hemma och har rätt tråkigt som jag alltid har hemma. Jag undrar när Julle kommer hem.... vi ska baka kladdkakor tills ikväll då vi ska middag med storstora familjen för både felicia och min bror fyller år idag!

1 kommentar:

Tova sa...

Hehe... kul grej!
Kan man ju testa nån gång då jag får skrivtorka till bloggen ;)
kramar