2009-10-22

torsdag

Har varit hemma från skolan även idag. Jag sover grymt dåligt på nätterna. Vaknar alltid vid 3-4 .. idag lyckades jag somna om igen vid 6 men 20 över 9 ringde Erica och väckte mig :p försökte somna om igen men det gick inte... så idag har jag försökt vila som vanligt men jag har även packat! Har kommit ganska långt faktiskt så det känns bra :) Jag vet dock inte om jag ska ta med högklackade eller intee... svårt beslut :p

Igår var jag och såg upp i 3D har aldrig sett det förut och det var riktigt häftigt! Dock mådde jag sämst, på vägen hem hostade jag så jag fick spya i halsen, har hostat även idag . så hårt att det känns som revebenen knäcks :s HATA. men men ska sluta klaga för förutom det så mår jag bättre nu :)

annars då... det händer ju inte överdrivet mycket i mitt liv just nu. Imorgon kommer mina föräldrar äta ute så om någon vill så får man gärna komma förbi och säga hej (då :p) 3 veckor är väääldigt lång tid att vara borta tkr ja .. hehe. nej men mina planer för imorn är att gå i skolan faktiskt, sedan åka till ica maxi med viktor (jag måste bara berätta det för honom), köpa/laga mat till mig å mina syskon och sedan se idol! Juste, mellan maxi och maten ska jag packa färdigt och göra iordning handbagaget .... :)

Inga kommentarer: