2009-10-15

DÅRE!!!!!

ahahaha var på träning typ nyss och.... alltså... JOBBIGT. I början var jag skitbra (om man bortser från bristen på taktkänsla och en viss stelhet) sedan blev jag riktigt trött och det gick inte att hänga med i stegen för taktkänslan förvärrades drastiskt och efter någon minut av fotsläpande gick jag ut och tog en cigg (INTE OK!). Kommer in och sätter mig i omklädningsrummet för att vänta på att aerobicsdelen ska ta slut och då kommer Lollo för att vänta tillsammans med mig. För att lindra smärtan (både den psykiska och fysiska) tog vi oss en bit choklad.... mitt i träningen! helt otroligt vad slapp jag är. Men vi var faktiskt med när coren började. Eller jag kan inte säga att jag gjorde precis lika mycket som alla andra men alltså jag är riktigt otränad just nu och jag vill inte pressa mig för håååårt :'( eheh.

Nu känns det ordentligt i magen och benen i vilket fall så min träning var inte helt bortkastad och jag hade det skitkul :) La värsta prutten under magträning,hahahah, tur för mig (synd för de andra...) att det var musik så den inte hördes. Men jag kände minsann lite vibrato i golvet :) Nu ska jag snart ta på mig duntofflorna, göra mig en stor kopp te och kolla på "ett fall för Louise" hehehe lite mobbigt. och sedan ska jag se inlåst. PUSS!

P.S. tanken har alltid funnits någonstans i bakhuvudet men idag slog det mig att min kroppsform påminner skrämmande mycket om en liten britt. D.S

1 kommentar:

lollo sa...

äsch det gör ju inget när man äter och tränar. efter träningen och under säkert också kan man tryck i sig vad som helst utan att det får biverkningar.